среда, 25. јун 2014.

Tunika na preklop



Brzo i jednostavno






 Kad imate malo materijala (samo jednu štraftu) , nema dovoljno materijala za prave rukave i nemate vremena da kopate po Burdama za odgovarajućim krojem možete skrpiti nešto na brzinu.



Ja sam isekla to što sam imala kao na prvoj slici . Spojila sam delove i porubila oko vrata i po krajevima. Zatim sam zadnji deo prevukla preko prednjeg i otprilike ispod grudi proštepala i gotovo.


 Tunika je dobila nešto nalik na male rukave , vrlo je udobna, ležerna i lepršava . Uprkos konstrukciji koja je vrlo jednostavna dobija se tunika koja ima konkretnu formu.


Na ovom divnom blogu    MMM-Blog  
našla sam puno divnih ideja i prelepih stvari i veliko mi je zadovoljstvo da moj post bude prikazan na MMM-Blog .

3 коментара:

  1. Was für ein toller Stoff - zusammen mit dem Schnitt einfach super.

    Liebe Grüße Irene

    ОдговориИзбриши
  2. I am happy that you like this.
    Thank you very much!
    Greetings , Marija.

    ОдговориИзбриши
  3. Solch ein schöner Stoff bzw. Druck gefällt mir auch am besten, wenn der Schnitt ohne viele Abnäher auskommt. Ich mag diesen Look sehr!

    ОдговориИзбриши

Komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...