четвртак, 26. јун 2014.

Još jedna bluza

Moj omiljeni model



 Na osnovu istog kroja sašila sam više bluza (ovde možete pogledati jednu od njih) sve su različite. Dovoljno je promeniti dužinu , ili uraditi nešto sa rukavima i dobijate novu varijantu. Najviše mi se sviđa to što se na ovakvoj bluzi  izraz formira sam od sebe abluza  ležerno prate liniju tela. Ako usput pronađete dobar materijal onda  nema greške.




 Sa ovim materijalom sam dobro prošla ;  čini mi se da je ovo materijal sa bordorom a ja sam ovako rasporedila šare:

 Prednji deo bluze kroji se da bude malo širi od zadnjeg dela s tim što  izrez (oko vrata ) prednjeg dela ima veće rastojanje do ramena i nema isecanja naprotiv ostavlja se višak kao na slici :

 ...taj višak se spusti unutar bluze :
 ...........i kao rezultat dobijate ovakav izrez:

Ovo su šare na leđima.

Ovo možete pronaći na   Me Made Mittwoch .   Tu možete pronaći mnogo odličnih ideja , preporučujem da je posetite .

2 коментара:

  1. Die Bluse gefällt mir wirklich sehr gut. Der Stoff ist wieder der Hammer! Zusammen einfach perfekt.

    Liebe Grüße Irene

    ОдговориИзбриши
  2. I like to buy the rest of the stuff, I always do something unexpected.And this shirt was created by a small residue fabric.
    I am happy that you like this.
    Thank you very much!
    Greetings , Marija.

    ОдговориИзбриши

Komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...