недеља, 25. мај 2014.

Dekupaž na platnu



                         Neseser od platna dekorisanog motivom sa salvete









  


 Ovo je moj prvi dekupaž na platnu.
Nisam uspela da nađem ; kako uraditi dekupaž na platnu koristeći priručni materijal.
Uradila  sam sledeće:
 1) Iskrojila sam platno za neseser.
 2) Ofarbala sam ga plavkastom bojom trudeći se da što manje natopim platno  bojom.Sačekala da se osuši.
 3) Namazala sam preko platna drvofiks pomešan sa vodom u tankom sloju (ovde je važno da se drvofiks svuda ravnomerno nanese , tamo gde preskočite salveta se neće zalepiti) što brže sam mogla kako se lepak ne bi osušio. Pažljivo sam naslonila salvetu i idući od sredine ka krajevima zalepila je na platno. Nisam znala šta dalje ; probala sam da peglam preko ali se lepilo. Uzela sam veliki komad papira koji se koristi za oblaganje tepsije kad pečete kolače.Uspelo je , ništa se nije lepilo, salveta je stajala tamo gde treba da bude. Peglala sam preko tog papira dok se lepak nije osušio. Salveta je bila savršeno zalepljena na moje veliko čudo i oduševljenje. Nisam znala šta dalje pa sam uzela mat akrilni lak i njega malo razredila sa vodom i u tankom sloju nanela preko. Kad se osušilo sve je izgledalo odlično.
 4) Sašila sam neseser i dobila ono što želim: neseser je bio čvrst.
  




 Ovaj zeleni neseser je suviše mekan bez obzira na flizelin.


   Tokom šivenja salveta se nigde nije oštetila niti bilo gde odlepila . Materijal koji sam dobila ovim postupkom deluje kao impregniran. Probala sam malo da pokvasim neseser i nisu nastala nikakva oštećenja. Nisam koristila materijale specijalno namenjene za dekupaž , ova varijanta je mnogo jeftinija.



Pored ostalih ručnih radova i ovaj možte pogledati na RUMS

Нема коментара:

Постави коментар

Komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...