недеља, 30. март 2014.

Šta sa starim novinama?

 

 

Pletena korpa od novinske hartije



    Na internetu sam videla kako prave korpice i neke druge sitnice od novinske hartije.To mi se baš svidelo .



 Smotala sam  gomilu  novina u tanke , nazovimo ih , trubice ; isekla dve kartonske osnove za dno. Zalepila za dno trubice , zalepila preko drugo kartonsko dno , sačekala da se dobro osuši i onda počela da pletem - zapravo do mu dođe kao tkanje. I tako u krug dok ima trubica, na kraju ručkica i eto..

 Da bi pletena kutija opstala u svakodnevnom životu , morala je da dobije dodatno ojačanje.
Premazala sam je prajmerom a pošto se osušila prelakirala sam je akrilnim lakom.

    Na početku rada mislila sam da ću kutiju ofarbati a potom ukrasiti , međutim kutija u novinskom izdanju izgleda vrlo simpatično i u tom obliku mogla bi da posluži kao "skupljač" dnevne i nedeljne štampe koja slobodno hara kućom.
Napravila sam  i korpu za rolne ukrasnog papira .

Нема коментара:

Постави коментар

Komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...